onsdag 18 maj 2011

Loppisfynd!


Söndagen började bra med en tur på bakluckeloppis inte så långt härifrån. Tog med mig min stora tjej Emma. Jag hittade ett fint bord, precis som jag ville ha...sen denna fina våg!
Har letat länge efter en sådan, har hittat flera men inte som denna...patina, ljuvlig tycker jag ;)
Emma, hon hittade allt grejer hon med!
Sen blev det lite röj i hemmet och förråden inför flytten. Lång powerwalk med Jessica, det var så skönt! Tillbringade resten av dagen och kvällen hos Jessica, Björn och alla barnen och lille Åke...! God mat och dryck...så mysigt så! Tack för det, det gör vi gärna om snart igen =)
Sen var det dags för ny vecka, nya utmaningar..hehe.
Vardagen rullar på med träningar och läxor och lite annat, smått hyseriskt som det är nu i maj månad! Jag försöker att njuta av maj...som jag älskar men ibland är det lite svårt då dagarna fylls med diverse saker!!
Fullt i huvud nu inför flytt och nytt jobb, kalas m.m.
Vår "lilla" Ebba fyller nämligen 9 år!! Tjohoo =)

Nu blir det till att fortsätta rensa, jag har bestämt mig för att ha en egen liten loppis här hemma innan flytten...hihi...jaa, varför inte?!
Bjuder hem ett gäng hit som får gå lös på allt skoj:)

Japp...då ska jag ta tag i detta...ha en fin dag nu!
Kramar på er!


1 kommentar:

  1. Åh, vilken fin våg! Men nu måste jag fråga....nytt jobb??? GRATTIS! Berätta mer ;) Och jag har ju förstått att ni ska flytta...trist för oss, men hoppas såklart ni kommer trivas där ni ska bo! Det är ju det där med att hela tiden ta bilen vad man än ska göra, och jag förstår att det blir mycket körande med barnens aktiviteter. Än så länge har vi inte så mycket sånt, men jag hoppas att jag står ut när vi är där ;) När går flytten? Hoppas ni säger till om ni behöver hjälp med något. Kram grannen Jenny

    SvaraRadera