måndag 11 april 2011

Antikladan - Johan Engbergs Antik i Lilla Edet!

Vilket fantastiskt ställe!
Antikladan - Johan Engbergs Antik i Lilla Edet.

Äntligen fick jag besöka detta underbara ställe...gick runt där alldeles salig av lycka :) Det var en fin mix av gammalt och nytt, fanns något för alla.
Åkte dock utan min kamera men vilken tur att jag kan fota med mobilen..det var räddningen för dagen (missade tyvärr en hel del att fota p.g.a att jag vart helt köpgalen;))!












Jag säger bara det...åk dit!

5 kommentarer:

  1. Åhhhhh jösses vilket ställe, det skall jag lägga på minnet!!!!!
    ha en fin dag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  2. Hej Kathrine! Ja men du, det var en upplevelse :)! Längtar verkligen till sommaren då man kan åka runt bland alla loppisar och annat kul längs vägarna...;) Önskar dig med en fin dag!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbart det stället, varje gång jag besöker syrran åker jag in där. Det tar över 1 tim att vandra runt där för att kunna hinna se på allt.. Kram Annsan

    SvaraRadera
  4. Blev väldigt inspirerad av din ögonsten på altan. Måste ut och leta upp en sådan snygg urna. Tack för ett härligt innehåll och en massa inspiration.
    Ha en fin dag Josefina

    SvaraRadera
  5. Hej Josefina
    Roligt att du tycker det var inspirerande...
    Jag är helt såld på dessa urnor i alla storlekar :) Besök Antikladan om du har möjlighet...där finns det många att välja mellan!
    Välkommen tillbaka!
    Kramar Therese

    SvaraRadera