tisdag 12 april 2011

Inköpen...till köket!




Sitter och blickar ut över åker och skog,
ser regnet som faller...
Har det rätt gott härinne med tända ljus, kaffe och lite "Ben & Jerrys" jordgubbscheesecakeglass! Spelar Dan Tyminskis "I am a man of constant sorrow" just nu...kollar lite bilder.
Här har vi mina inköp från Antikladan - Johan Engbergs Antik.
En emaljtvålkopp..jag ska ha den ovanför diskbänken tänkte jag..tvålen på bilden ska ni veta, luktar så ljuvligt, Liljekonvalj!!!
Trevånings tallriksställning som är så söt, har heller inte fått sin plats ännu, men det kommer;)
Nu spelas Timbuktu (live från Oslo)...

Vad gör ni en dag som denna??

Jaja...åter till planering.... :)


3 kommentarer:

  1. Hej!

    Du har helt rätt! Den kommer när den kommer, det är ingenting man kan tvinga fram.

    Jag mår bra! Tack, som frågar. Hur mår du?
    Magen har växt lite. Vissa byxor känns lite trånga :D
    Har du barn?

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Maria,
    Gott att höra du mår bra och magen växer!
    Du har ngt helt fantastiskt att se fram emot ju..:) Var tid med sin charm..
    Jag har två flickor, på nu snart 12 och 9 år. Men minns mina graviditeter som igår...Underbart!! Olika men dock så fina..trots lite ont här o där...men det går ju över;)
    Ha det så bra nu Maria, har ni kanske redan inrett barnrummet? ;)
    Kramar Therese

    SvaraRadera
  3. Hej góa Therese!
    Tack för din underbara hälsning!
    Jag mår fint, bara fint och jag njuter i fulla drag av den kommande våren!
    Jag har så svårt för att ta mig in om jag väl gett mig ut i solen men idag har jag inget val..., regnet öser ner och det bakas för fullt här hemma.

    Jisses vilka underbara köp du har gjort, tvålfatet var ljuvligt. Liljekonvaljs tvål låter som ljuv musik i mina öron:)

    Ha en fortsatt skön vecka och ta väl hand om dig
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera