tisdag 3 april 2012

En skön PW och Påsken är nära =)

Gårdagen inleddes med en skön Powerwalk med syster längs Vänerns strand och skog...
En mil blev det!
Sen tog jag och fortsatte ner till gymmet :-)
Bilden är dock tagen med min mobil...lite dålig kvalité...sorry


Ris i stora lass, var det dags för nu. Fyllde stora urnan i vardagsrummet, lite ute och i vaser får man allt ha! Hittade dessa fjädrar i härliga färger förra året, lite dova och mjuka färger, det gillar jag!

Sen kunde jag inte låta bli att gå förbi Indiska...för på deras saker ska det ju vara färg på.
Ville ju ha ALLT där inne, som vanligt. Inte bara påskpynt utan annan inredning, textilier, kläder och accessoarer!

På gymmet idag körde jag axlar, ben och mage....det börjar sakta men säkert kännas en liten förändring, och det är kul!!
 Kunde vara skoj med lite ordning/förändring på arbetsfronten nu också...fortfarande några frågetecken...puh!


Men...STAY POSITIVE!!!!

Kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar