fredag 2 mars 2012

Happy sunny weekend!

Har en riktigt trötter period nu...konstigt nog då man tränar 5 ggr i veckan, är ute och går med hunden...flera ggr om dagen, äter ordentligt...men drar mig faktiskt till minnes att förra våren var likadan...SÅ TRÖTT!
Men må så vara, bara solen fortsätter skina... =)

Idag har jag fått prova på en maskin på gymmet jag ej testat tidigare.
Gästtränar nämligen på GYMHUSET...kalaskul att variera sig :) Denna maskin...som jag dock ej har namnet på nu...är designad av en man som haft diskbråck...så den måste jag bara köra nu...hehe.
Som klippt och skuren för mig! Tack Patrik som visat mig den...hoppas den blir min nya kompis!

Mh...nu ropar dammsugaren på mig, vet i katten om jag tänker reagera!

Ha nu en underbar helg mina vänner
With Love
Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar