tisdag 6 december 2011

Alldeles underbart...och lite bedrövligt ;)

Snön är här!
Vaknade efter ännu en sömnlös natt med bedrövlig halsont och huvudvärk :(
pallrade mig upp ur sängen och ut i vardagsrummet...där sitter två tjejer vars ögon tindrar när dom tittar på mig....DET SNÖAR! säger dom med ett spratt i kroppen och världens leende...då glömmer man för en stund bort att huvudet bankar och jag knappt kan svälja.... :)

Vad gillar ni min mans snusburk? hehe...
ja inte är det en spottburk inte, utan en burk där alla snusdosar ligger samlade....
och inte på alla bord och...så...överallt ;))
Fin tycker jag!

Under helgen hade jag stunder där orken fanns...då passade vi på att baka pepparkakor och dessa underbart goda lussebullar!

Senaste "sakletarprylen" är en klar favorit!
Vad tycker ni??
Lite skev men vad gör väl det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar