söndag 27 november 2011

Cornelis och adventsfirande =)

Köpte mig en fin och tung ;) silverbricka häromdagen! Inköpt på en loppis såklart...sååå fin, en långsmal modell, påminner om min ärvda bricka från farfar!
På denna bricka får årets adventsljus stå....samt
hyacinter som blev inslagna i gammalt naturellt papper, ett fint kort på en gammal dam....och lite snöre! 

Granarna är på plats! Här har vi en av dom :)

Mina stjärnor hänger fint i fönstren!

Vi ska nu snart äta lunch...efter en skön morgon, trots storm ute...
barnen är på vift, kompisar såklart ;)
Jag har målat lite fruktlådor som jag har till förvaring, det blir kanon.
Så mysigt det är att gå runt och "möschsla" lite, som min far brukar säga...hehe :)
Det blir nog en och annan pepparkaka och ett och annat glas glögg en dag som denna...eller vad säger ni!?

Ha en fantastiskt fin 1:a advent
kramar T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar