tisdag 7 juni 2011

Grönt är skönt



Lite härligt grönt...det finns det gott om här!
Det är lite djungel här...har skog och träd runtom mig precis utanför dörren, mysigt.
Trött som jag vet inte vad idag efter nattens åskoväder och två barn i sängen!! Telefoner som ringer och en orolig hund...
Kan ju inte fortsätta värre då jag måste in till veterinären som jag riktigt ogillar efter flertalet "fel" eller onödiga insatser med vår hund! Blir riktigt vansinnig! Ta några djupa andetag...säger jag till mig själv, men det är svårt ibland. Vanligtvis kan jag ta och gå ut med Stella i skogen och bara vara en stund...det är så härligt. Andas in lite natur...känna lugnet...
 Men nu ska hon inte gå långt eller i terräng:(

Jaja, nog om det..det blev väldans negativt dethär...sorry :)
Nu tar vi nya tag..ny dag med nya utmaningar;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar