tisdag 28 juni 2011

Fars födelsedag idag!

Vill börja med och säga Grattis..igen till min älskade far som idag fyller 65 år! Vi har varit där idag och firat honom, mor hade gjort en smaskig smörgåstårta =)Dagens bild skulle ju egentligen varit på den...men ni får nöja er med en barnsligt god sallad från i lördags;))

En fantastiskt god sallad med ost och melon bl.a...
Kusinerna mina med respektive var här och umgicks :)
Gott med lite grillning emellan städning och röjning...städar nu på vårat "gamla" ställe...lite tungt när det är sååå varmt och soligt. Vill ta till vara på det fina vädret...
Igår åkte jag förbi mitt favoritställe, "Storegårdens Kuriosabod".
Kunde inte låta bli att stanna...hihi
Har inte varit där på bra länge nu, jag kände på mig att det fanns mycket som skulle stå mitt namn på ;)! Ojoj...tråkigt nog kunde jag inte stanna för att gå runt som vanligt i lugn och ro, för visst är det så...måste gå runt och fundera...sen ta ett varv till...och ett till :)
Japp, ska ialla fall tillbaka imorgon...i städpausen!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar