måndag 27 juni 2011

Äntligen Internet...!! Var ska jag börja??

Fina buketten jag fick av min vän Jeanette när dom var och hälsade på häromdagen.

Skolavslutningen,
den sista på den söta lilla landsbyggdskolan
då dom byter nu till hösten. Vi sa hej då till dom fina fröknarna som haft hand om barnen i många år nu :) 

Min fina Jasminebuske....och mina pioner, äntligen!
=)


Whaaa, säger jag...nu har jag varit utan dator och internet alldeles FÖR länge!! Har haft abstinens...måste jag säga! ;)
Hoppas ni haft det bra under midsommar!
Vi har varit hemma i det nya huset och firat med vänner, så mysigt så! Den senaste tiden har varit rätt så tuff med allt flyttande och fixande...samt STÄDANDE..puh!
Har så mycket att visa och berätta men vet inte var jag ska börja...hihi :)
Återkommer senare idag mina vänner!
Många kramar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar