tisdag 26 april 2011

Strålande Sol och lite Kuriosa





Solen skiner och det blev sommar...direkt! Nja..kanske inte men nästan :) Men härligt och helt underbart är det i alla fall.
Bilderna kommer från Storegårdens Kuriosabod i Vänersborg..
det var dags för ett besök där nu kände jag.

Annars är det fullt upp med diverse saker...det är snart dags för kameran att inta position igen nu...lite stiltje ett tag dock;)
Vad gör ni alla där ute? Är det bara trädgårdsarbete? Eller har ni tid för bloggandet?! Har varit dålig även där :( att hälsa på där jag brukar vara.

Imorgon kommer mor min, vi ska rensa lite bland alla mina saker...nu blir det mer till salu!
Ha nu en god natt...och dröm söta drömmar...som jag brukar säga till mina barn :)
På återseende!

1 kommentar:

  1. Vilken affär så mycket fint!!!!
    Här är det trädgård som gäller för hela slanten!!!!
    Hoppas du får en fin Kväll!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera