fredag 1 april 2011

Godmorgon alla mina vänner!


Skolplanschen jag hittade på Loppisen i Tidan...till min lilla tjejs lycka då hon har använt denna flitigt, hon forskar just nu om fåglar i skolan.


Griffeltavlan hänger i köket och på den vilar två uppläggningsfat i väntan på min tallrikshylla som är under renovering;) Tavlan är ett fynd från ett av våra tidigare hus..hittade den i ett av uthusen!

Stella...nyfiken i en strut...
kollar in vad matte pysslar med!

Nu är det fredag och hjärnan går på högvarv, ska den ju egentligen inte göra då men...har mycket att tänka på..;)
Det blir säkert bra...helg väntas och fullt upp blir det
=)
Hoppas ni får några alldeles underbara helgdagar, det ska ju bli vår lovar dom! 

5 kommentarer:

  1. Tusen tack!!

    Önskar dig också en fin helg! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en också en skön aprilhelg. Årets allra bästa månad! Den ska fyllas av njutardagar, innan det hektiska vårbruket kommer igång! Hoppas du fick ett riktigt bra bud på din fina stallampa (tyvärr var det inte riktigt läge i min portmonä :(.)

    SvaraRadera
  3. Jätte fin plansch du har med fåglarna,och vilken go killen ni har,han ser verkligen nyfiken ut.
    Kram
    ninni

    SvaraRadera
  4. Åhh vilken fin plansch!!!!
    Och griffeltavlan me like!!!!
    And din dog So quit!!!!
    Ha en fin Helg!
    Kramis Kathrine

    SvaraRadera
  5. Hej på er! Hunden min ja..Stella hon är en härlig prick! Nyfiken...japp!

    Stallampan är såld...nu i efterhand vet jag att jag var lite feg att sätta ett bra pris dock ;/
    Men jag kanske säljer någon mer i framtiden, vem vet!? Ha en fin vecka tjejer =)
    Kramis

    SvaraRadera