måndag 13 december 2010

Provdockor är ju en rolig grej alltså...att inreda med just en provdocka kan bli hur kul som helst!
Min är lite annorlunda många andra...
Hittade denna på Erikshjälpen...ja nu är det längesedan men, den stod där alldeles ensam och väntade på någon som just mig. Ni ska veta vad många blickar jag fick på mig när jag gick runt och bar på den. Folk vände sig om...och antagligen undrade vad jag skulle med den till. Den har tagit plats i hemmet vårat. Den är hur kul som helst...tycker jag :)

Jag hostar mig vidare genom dagens agenda...årets Luciafirande är avklarat. Våra fina flickor sjöng så vackert så. Tärnor var dom och lilltjejen var även tomte i en pjäs. Mysigt, mysigt!

Har sååå mycket jag vill just nu...åh så kul :) fix inför julen. Får se vad som blir avbockat idag...kanske hämtar vi kökssoffan och kanske går vi ut och hugger ner oss en fin gran!
Det börjar bli dags.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar