måndag 6 december 2010

Planerar julgransplats...

God morgon alla där ute! Oj oj vad det snöar...igen.
Helgen har varit full av "aktiviteter"...snabbt som bara den går det....och andra ljuset har vi tänt! Börjat röja och planera julgransplats. Innebär dock ommöblering...och det är ju lite kul. Men nu står jag/vi inför ett dilemma. Har hittat min kökssoffa på second hand...så fin!
Den är ju ett måste inför jul...bara det att det står visst ett stort bord i köket nu som jag inte kan förvara då jag hämtar hem soffan...hm...ja jag håller med om att det är dagens ilandsproblem...
Ja, vi får se hur vi löser det...det brukar bli bra!
Har några smågranar att hämta hos mor o far. Ska leta efter krukor till dom idag, sen blir det att planera inför julgodisbak!


Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar