tisdag 7 december 2010

Kära Julgodis


Dessa underbara skålar ska jag dekorera med spetsband och sedan fylla med julgodis.
Brukar göra lite av varje i godisväg...knäck, jordnötsgodis, limekola...och annat smått o gott!
Lovade min vän Jeanette att lägga ut receptet på Limekola, men kan inte hitta det någonstans...jag får fortsätta leta helt enkelt.
Alternativet är att tillsätta Limeskal i kolasmeten...och skippa resterande ingredienser som jag då inte kommer ihåg eller hittar för den delen...;)
Såg i senaste Icakuriren...tror jag bestämt det var, marshmallowsklubbor.
Sätter en marshmallow på en pinne (typ grillspett), doppar i smält choklad ett par gånger, sen på med fint juligt strössel! Det får det bli här. Så kul och festligt för barnen.
Ja, det får nog bli ett rejält inköp att julgodisingredienser idag tror jag.
Om man då kommer ut vill säga, det har ju visst snöat...igen.


Ha en underbar dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar