måndag 27 december 2010

En glad överraskning!

Hej alla glada, mätta och trötta julfirare=)

Då var det måndag och trött som jag vet inte vad vaknade jag av att klockan ringde 08.00. Dags att stiga upp och förbereda sig för stora tjejens fotbollscup!
Sitter och tittar på dagens spelschema då jag går in på min mejl för att läsa all info för dagen igen...och till min lycka hittar ett mejl från min släkting i USA!
Så roligt då jag länge velat ha en lättare kontakt än via brevpapper! Såå roligt att äntligen få börja "prata" lite mer nu framöver.

Kram på er alla

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att få mejl så långväga ifrån.
    Har du varit i USA någongång?
    Jag har en gubbe som åker dit för jämnan i sitt arbete, han arbetar som badrumsdesigner och designar badrum åt lyxkryssare och oljeplattformar.
    Inget vidare snygga badrum förståss (tur han inte läste det då;) men ett kul arbetet med alla resor.

    Hoppas det gick bra på tjejens Cup idag....
    Ha en UNDERBAR måndag
    Kram till dig
    Marianne

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja, jag blev så glad! Det har varit min dröm sedan jag var en liten tjej, att åka och hälsa på min morbror och alla kusiner!
    Vi får väl se om den blir drömmen blir till verklighet någon gång.
    Spännande att arbeta som designer...wow!
    Hm..min morbror(i USA) har i alla sina år arbetat just på oljeplattform...lustigt!
    Tack..ha nu du också en fin måndag!
    Kram Therese

    SvaraRadera