fredag 12 november 2010

Godmorgon på er! Här sitter jag med kaffe och goda skorpor, lyssnar på Frankan...som vanligt;) Det blev inte så mycket av här igår. Kanske desto mer idag. Satt och tittade på gamla bilder från Italien, var ju bara tvungen att visa dessa. Ska kanske tillägga att syster min läste Fashion and Textile design...inte som av bilderna kan tolkas, skulle kunna tro något med arkitekturen. Gå gärna in på asanorbergerdesign.blogspot.com


Nu har vi snart kommit halvvägs in i november...dags att inventera advents och julsaker!
Försökte mig på lite julmusik här igår, blev totalt nedröstad av min man. Det var visst liiite tidigt tyckte han...men det tyckte ju inte jag ;)
Man måste komma i stämning, det är mycket viktigt!! Det är också dags att börja med lite jul"pyssel". Frossar i alla inredningstidningar nu...inte säkert jag hittar något där men det ena leder till det andra. INSPIRATION mina vänner...åh vad det är viktigt! Träna hjärnan genom att vara kreativ och få inspiration. Klipp och klistra, jag tar ut allt det som jag tycker inspirerar mig på ett eller annat sätt, sätter det i en fin bok...och det blir min alldeles egna inspirationsbok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar