söndag 7 november 2010

Taggiga kreationen min...

Då vart det söndag ja. Snart läggdags, egentligen borde jag redan lagt mig...Det blev sent igår. Men mysigt, hade våra vänner på middag:)
Det blev ju ett o annat glas rött. Veckans höjdpunkt dock klockan 20.00 "Så mycket bättre" insåg vi alla att det måste vi bara se, det är bara sååå underbart! Jag vill bara ha mera, vill inte gärna att det ska ta slut. Någon som håller med??

Jag vill visa er min kreation av operation "Rädda djurens små ben".
Fortsatte mitt arbete i skogen med att ta ner taggtråd....och simsalabim...så blev det en ljuskrona!

3 kommentarer:

  1. Som jag sa igår, så älskar jag ljuskronan, fortsätt så! :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Halloj! Härlig ljuskrona du har gjort,ska du ha den på bordet eller hängande i taket ,ute i uterummet eller inne? kram från nyfiken Jeanette

    SvaraRadera
  3. Tack! Kronan på bilden förblir nog liggandes på just det bordet, där gör den sig bra.
    Det blir nog någon hängande också, det är fint. Har lite annat pågång med dom andra jag gjort...
    kram kram
    Therese

    SvaraRadera