onsdag 10 november 2010

Då var den på plats, mitt fina nyinköpta fynd. Fåtölj på hjul. :)
Det blev bra...men börjar väl så smått inse efter en predikan från mannen att det är liiite fullt med möbler nu.  Det är väldigt lätt och oootroligt roligt att köpa möbler och framförallt inredning till hemmet när det råkar vara mitt obotliga intresse! Jag kan ju bara inte rå för detta...;)
Att hitta gamla, udda och unika saker som inspirerar mig och ger mig något alldeles speciellt.
Det blir till något eget, DET är grejen!

1 kommentar:

  1. Godmorgon!!! Är redan trött på snön,varför inte sommar året runt ?Det hade passat mig bättre... Vilken söt fåtölj du har skaffat! Var på vattenpalatset med Hampus i går eftermiddag,vi hade en jättemysig simtur och bubbelbadandet känns fortfarande i hela kroppen.Jag hann med en tur till kuriosaboden också där hittade jag enstor flätad korg med lock att ha alla mina tyger och sysaker i,skall hämta den i dag .Ha en bra dag /Jeanette

    SvaraRadera